داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

گلر سابق پرسپولیس سد راه قهرمانی یحیی گل‌محمدی؟| حقیقی برای کلین‌شیت انگیزه دارد

  • کد خبر: ۱۶۴۳۹۱
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۷
گلر سابق پرسپولیس سد راه قهرمانی یحیی گل‌محمدی؟| حقیقی برای کلین‌شیت انگیزه دارد
علیرضا حقیقی به شدت امیدوار است بتواند با کلین‌شیت مقابل پرسپولیس انتقامش را از یحیی گل‌محمدی بگیرد.

گروه ورزش| شهرآرانیوز، بازی حساس پرسپولیس و نساجی، عصر روز پنجشنبه از ساعت ۱۸ آغاز می شود و همه نگاه‌ها به وطنی خواهدبود تا تکلیف قهرمان لیگ برتر مشخص شود.

اما این بازی به جز بازیکنان تشنه قهرمانی پرسپولیس، یک بازیکن ویژه و پرانگیزه دیگر هم دارد.

علیرضا حقیقی برای این بازی حسابی انگیزه دارد و می خواهد با ثبت یک کلین شیت خاص، انتقام ۳ سال قبل را از یحیی گل‌محمدی بگیرد.

۳ سال پیش که علیرضا بیرانوند پرسپولیس را ترک کرد، گمانه زنی‌های بسیاری برای جانشین وی در پرسپولیس شد و در شرایطی که همه منتظر بازگشت حقیقی به پرسپولیس بودند، یحیی روی نام وی خط قرمز کشید و حامد لک را به پرسپولیس آورد.

تابستان آن سال علیرضا حقیقی در واکنش به این اتفاق، در اینستاگرامش خنده‌های جوکر را منتشر کرد تا حسابی نشان دهد که از این تصمیم گل‌محمدی خشمگین شده. هرچند حامد لک در ابتدای حضورش در پرسپولیس درخشید و هم قهرمان لیگ شد، هم با کلین‌شیت ها و درخشش در لیگ قهرمانان آسیا، سهمی ویژه در فینالیست شدن پرسپولیس داشت، اما در نهایت همانطور که پیش‌بینی می‌شد با جنجال از پرسپولیس جدا شد.

حالا پسر پرسپولیس که با مهار پنالتی دایی با لباس سرخ‌پوشان وارد چرخه فوتبال شد، می‌خواهد به یحیی گل محمدی ثابت کند که راه ندادنش به پرسپولیس چه اشتباه بزرگی بوده است.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->